<;

I was on the inside

Címkék: video live szavazás u2 poll setlist

2010.08.22. 13:45

Lement a 2 Helsinki koncert is. Újdonsággal és visszatérő vendégekkel. Nem kerülhettem el, hogy ne írjak róluk. Egyre finomodik a setlist, kezd beérni a turné.  Mivel Én már megjártam Torino-t, oda direkt azért mentem, hogy egy teljesen ismeretlen show-t lássak, számomra azok után már nagy meglepetések nem érhetnek az idei turné kapcsán, viszont ez a pár dolog lelassítja azt az 1 hetet Bécsig...

Spoilerveszély! Videókkal a tovább mögött.

 

North Star - Ez volt a 2. alkalom, hogy eljátszották. Ez olyan kis kedvenc.

 

No Line On The Horizon - az utolsó album egyik nagy potentátja volt, a helyzet kimaradt. Visszatérése teljesen pozitív, csak olyan lassan indul be a dal. Egy kis extra energy mindig hiányozni fog ebből a dalból, legalábbis nekem.

Ladies and Gentleman: The brand new unreleased song:


Every Breaking Wave
Ez is kicsit hippisre sikeredett. Majd a stúdióban átgyúrják. De teljesen meg vagyok lepődve, hogy 3 új dalt is elnyomtak az eddigi turné alatt.

Végére egy szavazás, 2 dalt választhatsz, hogy melyiket szeretnéd a legjobban a bécsi koncerten, vagy azon, amelyikre mész.
Forrás: u2gigs.com

 

A bejegyzés trackback címe:

https://u2010.blog.hu/api/trackback/id/tr632238853

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása