<;

U22 Bonus Track!!!

Címkék: track u2 bonus u22

2012.05.16. 23:22

Mostanában sűrűbben látogatom a U2.com-ot. Többek között a U22 megjelenése miatt. Az első U2 koncertemen mindössze 3 éve voltam (novice u2 fan). És mint ilyen, a u2 360 turné volt a legnagyobb hatással rám. Fantasztikus élményeket szereztem a turné során. Szóval ma elérhetővé vált a u2.com-on a 4. dal is a speckó lemezről. Nem pörgettem le a cikk aljára egyből, hogy lássam a dal címét. Hiába is tettem volna mert nem írták ki, melyik dal is lesz a bónusz. Én is leadtam a voksomat a U22 setlist szavazáson, nagyjából elégedett vagyok a kiválasztott dalokkal, de volt egy kis hiányérzetem, mert pár olyan momentum nem lesz az albumon, ami meghatározó pillanata volt egy-egy koncertnek. És beszartam, amikor kattintottam a profilomra és mit láttam? Annyit elárulok, hogy az egyik Wembley koncertről van a cucc

Unknown Caller

Lefordultam a székről! Én ezt a dalt a 2009-es európai turné után szerettem meg, amikor már eltelt elég idő a leülepedéshez. Az albumon először nem tudtam hova tenni, igazából az egész albumot nem tudtam hova tenni az elején! A koncerteken ráadásul karaoke sztájlban még a dalszöveget is kiírták. Nekem ez olyan húzásnak tűnt, amikor egy dal nem állja meg a helyét a setlist-ben, de azért ne fulladjon unalomba a koncert miközben játszák, berakják a dalszöveget alulra és így érdekessé válhat, mert sokan szeretnének énekelni... Valahogy mindig tudtam figyelni a körülöttem lévőket is, a legtöbben nem értették a dalt, és nem is maradt meg bennük semmi a koncert után belőle. Én sem az Unknown Caller-t vártam a legjobban a show előtt. 2010-re aztán ki is került a szűk listáról. Később rájöttem, ez egy kicsit többről szól és nem kell túlmisztifikálni. Ma már kicsit sajnálom, hogy nem élveztem ki a pillanatot amikor hallhatom láthatom, ahogy életre kel ez a mű. Mert a srácok az ismeretlen hívót is életre keltik a koncertjeiken, és egy remekművé áll össze, hirtelen megérted miről is szól az egész. And I sat there waiting for me!

Szóval itt van Ő, az egyik időtálló darab a NLOTH-ról:

 

A bejegyzés trackback címe:

https://u2010.blog.hu/api/trackback/id/tr34521274

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása