<;

Egy U2 PÓLÓ kérem tisztelettel. Méghozzá Get On Your Boots felirattal és a tagok képeivel. Na ez már valami. Egy zakót ráhúztak, hogy mégse legyen akkora reklám. Először csak a betűtípuson akadt meg a szemem, de ahogy tovább vizslattam kétség nem fért hozzá ez egy U2 shirt.
A Stylist biztos jóarc lehet. Korábban már láttam a Gönczin egy The Clash pólót, amit nagyon faszának találtam, hogy ráadják egy főműsoridőben. Ez egy jó reklám lehetne, de nem hiszem, hogy akik nézték a műsort, és eljutott a hardverig az üzenet, hogy mi van a Gönczi nevű fazonon, otthon egyből beraknák a Joshua Tree-t.
Szerintem egy U2 rajongó nem néz Fókuszt, ezért nem tűnik fel neki az eset. Aki meg nem U2-s annak fel sem tűnik az egész. Milyen üzenete lehet annak, hogy feltűnik egy U2 póló a fókuszban? És most szerencsére nem volt szó Bonóról, sem pedig az afrikai árvákról. Fókusz loves U2? Menő dolog a Fókuszban szerepelni bármilyen kontextusban? Egy biztos, egy országos adón megjelenni bármilyen formában, van valamennyi népszerűsítő ereje.

Annyi a mentsége a Hókusznak, hogy a turnék és lemezmegjelenések idején szokott a bandával és a rajongókkal(ld LeMon)  foglalkozni
9 nap múlva Mehikóban elindul a 360 utolsó pörgése. Good luck, and good night!

A remek The Temper Trap dalát látható, hallható alant:
Érdemes meghallhatni még a Love Lost, és a Science of Fear-t
 

A bejegyzés trackback címe:

https://u2010.blog.hu/api/trackback/id/tr692872781

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása