<;

Ha ki akarom kergetni a barátaimat a világból, egyszerű dolgom van/volt. Amikor még a karaoke kicsit coolabb dolog volt, jópárszor elvinnyogtam ezt a számot a megboldogult közgáz pincében. Azért ezt, mert nem volt más U2, sőt még ez is egy cover volt valami szar előadótól, és a tévén közben valami borzalmas szerelmes klip ment, nem pedig az elég vállalható eredeti music video. Egy alkalommal még egy kaput is könnyebben ki tudtam nyitni vele, nem tudom hogy tudtam ilyen hatást kiváltani a produkciómmal, bár be kell vallani, jobb pillanataimban ott volt a groove, az x faktort éreztem magamban, de elég gyorsan visszarángattak a földre látva az érdektelenséget az emberek arcán. Fogalmuk sem volt, hogy ez kinek a dala, milyen nóta ez. Egyszer a One produkciómmal elég nagy sikert arattam. Nehéz megkapni a One-t, mert lassú dal és bulizós számokat szeretnek a karaoke dj-k. Ez úgy történhetett meg, hogy alig voltak a ráday klubban, még tapsot is kaptam oh yeah :) 1ébként a Morrisons 2-ben a karaokes u2-s arc. szóval tele van u2 dalokkal, ott lehet bármit kérni, kiadja.

 

A videó életem első U2 koncertjén, sajnos a stadion már nem áll, egy új komplexumot húztak fel, remélem oda is ellátogat a csapat legközelebb

A bejegyzés trackback címe:

https://u2010.blog.hu/api/trackback/id/tr33311120

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása