<;

Az idei sziget tartogatott számomra meglepetéseket. Egyrészt, elhozott három olyan előadót, akik rajta voltak a listámon, akiket meg kell nézni élőben. A La Roux-t már láttam másfél éve, de ők az egyik kedvencem, tehát nem volt kérdés.
Volt még Kasabian is, de azon kb fél órát voltam mindössze. 
A La Roux hozta a formáját, tökéletes hangzás, jó ének, pedig panaszkodott a torkára, a közönség nem őrült meg egyből, és Elly-éknek is be kellett pörögniük a korai kezdés miatt, az utsó 4 dalra lett igazi fesztiválhangulat és Elly is teljesen eksztázisba került, azt azért jegyezzük meg. hogy Budapestnek köszönték, de a nézők között túlsúlyban voltak a külföldiek. Így volt ez egész csütörtökön, a Chemical Bros alatt sem hallottam magyar szót.
Vasárnap Manic Street Preachers kezdett, kemény, jó rockos hangzással, én csak a 2007-es albumukat ismertem, de ez nem gátolt meg semmiben. A nagyszínpad előtt jóval kevesebben voltak, mint csütörtökön, és több volt a magyar is. A White Lies-ra ismét megtelt a nagyszínpad előtti rész, de aki fél 10re ért oda, az is simán talált helyet a 10. sor környékén. A White Lies annyira egysíkű hangzásvilágú, hogy a végére már úgy tűnt minden számot kétszer játszanak el. De ennek ellenére is profi, stadionhangzás és lárványvilág zárta a sziget utolsó napját. A bulihelyekről. Vannak ezek a kitelepült kocsmák és slágerdiszkó zenéik. Még ezeket el lehet viselni egy darabig, de sajnos már évek óta ugyanazokat a zenéket játszák. A party arénában lehet iszonyat jót bulizni, de bent hatalmas hőség és páratartalom mellett sokáig nem húzod. Jó rockos bulit én már nem találtam évek óta. Elektronikusból viszont van 1-2 jó sátor, jövőre már nem fogok keresni best of és rock zenés helyet sem, meg amúgy is, az elektronikai zenére táncolnak a legjobb lányok :D
Ja, és U2-t nem hallasz


 

A bejegyzés trackback címe:

https://u2010.blog.hu/api/trackback/id/tr223160792

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása