<;

49 nap gyaloglás, rengeteg élmény. Olyan emberekkel ismerkedsz meg, akikkel talán soha azelőtt, mindenki egy célért van ott, máshol soha nem futnátok össze. Így volt velem is, amikor azon az estén Azofrában megpillantottam. Ekkor még nem gondoltam semmire, de egycsapásra magába szívott és megrémisztett.

And the hardest part
was letting go, not taking part
u really broke my heart
I wonder what its all about?

Ez az idézet a Coldplay - Hardest Part című dalából van, a cím a What if-ből. Több, mint egy hónapig húztuk egymást és egyikünk sem tudta beismerni a másik előtt, hogy beleszeretett a másikba, igazából ő tudta, de mivel nő és Én sem vagyok az az egyszerű eset kétségek közé esett, és ezt ő csak nehezen tudta feldolgozni, mivel a racionalitás talaján maradva próbálta dolgait rendezni. Utolsó találkozásunk alkalmával a Camino-n kifejtettem neki, hogy amit végig rám ruházott hibák, az az ő kivetülései Énrám, természetesen jól látta a rossz tulajdonságaimat, de a sajátjait akarta ezzel elfedni, amiről kiderült, hogy neki is nagyjából ugyanazokkal a komplexusokkal küzd mint én. Végül sikerült vele megértetni, hogy nem olyan vagyok, mint akinek elképzelt, berakott egy dobozba a legelején és onnan nem tudtam kimászni, de azt hiszem sikerült megértetni vele pár dolgot. Másrészről meg túl jól ismert engem, mintha már ezer magamfajtával vetette volna össze a sors, de ez nem igaz mert akkor tudta volna kezelni megfelelően a helyzetet és nem nekem kellett volna minden konfliktust az én messziföldről híres problémamegoldó képességemmel abszolválni. Végül legjobb barátokként váltunk el, mint nő és férfi. Szerencsére ezt Ő mondta, hogy engem a legjobb ffi barátjaként tart számon, én többet akartam, rajtam is múlt, de nagyon nehéz volt azt a gátat áttörni, amivel körülbástyázta magát. És a földön maradva ő végig azzal számolt, hogy pár hét és a fél világ fog elválasztani egymástól. Nem ezt nem lehet megoldani semmilyen web3as megoldással. Én húsvér vagyok és Ő is, nekünk ez nem megy. Finisterrében beljebb kerültünk egy körrel egymáshoz, együtt is aludtunk, ekkor tudtam, hogy ha Veronában találkozunk akkor még van esélyünk és lehet még húzni. De hát mindössze 3 nappal előtte szólt, hogy érkezik és ha tudok akkor menjek.
Hányszor elhozta ezt a megnyugvás közeli állapotot és el is vette azt:

 

Persze nem tudtam, ha nagyon, de nagyon akartam volna menni, ott lennék ebben a pillanatban is, de akik ismerik a sztorit azt mondták inkább most maradj, illetve pénzem sem volt, 3, ha ráerőltetem magam abból sem lesz semmi jó. Így maradtam, meg is betegedtem, na nem ebbe, fater tudott róla, meg is kérdezte, hogy idegeskedtem emiatt? Hát bazdmeg jóhogy most már kurvára ideges vagyok mert ha hamarabb megkérdezed mi a helyzet, akkor nem így állok neki a vasárnap és a hétfő éjszakának, hogy hajnalig tivornyázok. Mivel korlátaim beszűkültek anyagiak terén, és fater párszor már elmondta, ha nőn múlik és szeretem, akkor támogat, valszeg ki küldött volna Veronába. De a Camino-s pénzbeszállásuk után én már nem mertem kérni. A csaj pedig befékezett, mert megijedt, hogy találkozhatunk, és ezért írt mindössze három nappal korábban. Mikor hazaértem és már a camino utolsó napjain is, rendre ő írt rám, igaz el is voltam foglalva, de hát ez csak azt jelenti, hogy hiányzok neki. Ma meg írom neki, hogy nem megyek, mint bizonyítékképpen, mivel már sejthető volt korábbi üzenetek körül, de nem vártam, hogy ilyet visszaír, megköszönte h gondját viseltem, menjél már! :) hiányozni nem hiányzom baszod? Viszont ha nem írja is, de a sorok között annyiszor érezhető volt, mikor közeledne és mikor tartja a távolságot. És ez a lánchuzogatás túl sokszor történt ahhoz, hogy megőrjítsen. De most érezhetően bánja hogy nem jött össze a találka, hát én is, ezt ő gondolta túl. A camino-n ott voltam mindig, most nem. Először egy csajozógépnek hitt, ebből a skatulyából kellett kitörnöm, hogy egy kicsit jobban megnyíljon. De ez végig rányomta a bélyegét a kapcsolatra. És ezért sem gondolta, de azért remélte, hogy elmegyek Veronába érte. De mivel én könnyen benőzök (ő szerinte) nem fogok úgysem menni, mert már elfelejtem, és különbenis már nem a caminon vagyunk ahol lehet egy jó numerát szerezni és már nem érdeklem őt. Ezzel olyan ellentmondásos lett ez a poszt, hogy aki elolvassa szart sem fog érteni az egészből. A kiscsaj sokat agyalt, ezért ismerte ki néha az énemet mert ráhibázott pár dologra a kis erős érzelmes agyával. Ha ráhibázott, sokszor az alapfeltevés jó volt, de viszont nem értette meg miből ered az a tulajdonság, és nem értette a működésemet. Mivel zárkózottabb volt mint én, jóval kevesebbett tudtam meg róla, mondhatjuk azt is amit a La Roux énekel, You know me well but I Dont know you at all.  Én nem tudom, túl okos volt hozzám vagy csak én voltam segghülye a csajozáshoz, de én is néha túloztam, meg elbasztam két lehetőséget összejönni vele az út során, ha ellövöd a sanszod akkor már baszhatod onnan már csak barátként fog kezelni téged, hiába volt meg utolsó alkalommal, viszont ááá faszom. Another time, another place. Pár év múlva még összefutunk
Ő volt az első csajom akitől kaptam képeslapot!!! peace, túl rendes voltam hozzá. Azaz jobbat érdemlek, ami hótziher csak legyek türelmes

Ez a 3 sor eléggé jellemző a mostani dolgokra:

Everything I know is wrong
Everything I do, it just comes undone
azért ennyire nem árnyalt a dolog, de jó lenne folytatni a lelki dolgaimat onnan, ahonnan hazajöttem

 

A camino nem csak egy út, egy életforma, teljesen más napi rutin kell mint a mindennapi életben. Megváltozol, Én jó irányban változtam, remélem más is aki megtette az utat.

Piszok kemény volt elengedni, és tudni, hogy szinte soha nem látjuk egymást. Pedig amikor az utcán sétál, hallod a húrokat. És amikor megláttam azokat a spanyol szemeket, tudtamhogy hamarosan az enyém lesz

A bejegyzés trackback címe:

https://u2010.blog.hu/api/trackback/id/tr913161411

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása