<;

Állapotfrissítés rlz,
Ez a post már tegnap született, de szarakodott a blog.hu

Újabb debütöt kaptak az amcsik az arcukba, mégpedig a The Fly személyében. Nem mondom, hogy megérdemlik. Az Achtung Baby őrülteknél kiverte a biztosítékot biztos :)
Nekem sosem volt a kedvencek közül a belső körben, viszont örülhetünk, mert a srácok saját elmondása szerint is csak 2005-ben találták el, hogyan is kell játszani jól a dalt élőben

Csütörtökön Inka-H U2 tribute koncert volt a Holddvarban, ahol én is tiszteletemet tettem/ittam. Best of buli volt, Ultraviolet-nek örültem, Achtung Baby felét lenyomták, profik voltak teljesen. Mindenki menjen el egyszer Inka-H-ra.

Eléggé negatívan jöhet le az Achtung Baby-ről alkotott véleményem, szeretem, imádom, de nekem nem a kedvenc albumom mint annyi embernek. Az utóbbi 2-3 évben a Boy definitely.

A blog újabb kínokat fog elszenvedni, ugyanis szerdán, azaz 3 nap múlva indulok az El Camino-ra, annak is a francia út nevű részére, ami 780km, de meg lehet toldani még egy 90-es szakasszal, amit meg is teszek. Július 27-én térek vissza, remélem nem előbb. Addig betárazok pár post-ot, hogy ne legyen kihalt a blog
Zenék között jó sok U2 lesz, nagyon segít a kitartáshoz, kerékpáron a Crazy Tonight-ra nagyon fasza tempót mentem a balcsi körül múlt héten.

Post-ok lesznek, lehet egy kicsit kevesebb aktualitással, sajnos csak a turné végén érek vissza, de hát nem a világ végére megyek, onnan is be lehet csekkolni a blogra vmi érdekes infót a U2 nevű zenekarról

Szigetről, 1 hónap van hátra és nincs rendes program... Csütörtök La Roux alap, ehhez hozzácsatolódik a Kasabian, akik nem a kedvenc zenekarom, de járulékos termékként már 3.-ára fogom őket látni.
Vasárnap White Lies és Manic Street Preachers. Az előbbit érdemes lesz, főleg az első albumuk nagyon ütős, ja és a Wan2-A38 színpadon lesznek az érdekes előadók, a kedvencek közti szünetben

léc

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://u2010.blog.hu/api/trackback/id/tr582998727

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása