<;

Mindenkinek van egy kívánságlistája, hogy mit szeretne látni/hallani a következő turnén. Most olyanok jönnek, amire nem mindenki számított viszont nagyot ütöttek koncerten és újra előtérbe kerültek, de volt köztük olyan, ami közönségkedvenc mégis csak párszor játszottak. Ugrás

Party Girl

1982-ben jelent meg a szám az October és War album között. A Celebration kislemez B-oldalán volt található. Hamar kedvenc lett a koncerteken és sokáig ki sem hagyták. Ez a 2. legtöbbet játszott B-side dal(az első a 11 o clock). Mostanság már csak néha veszik elő, de mindig nagy sikere van, főleg aki ismeri. Egyszerű, őszínte dal, ott a helye a legjobbak között.

Your Blue Room

 

Erre a dalra nem lettem figyelmes a Passengers albumon anno. Sőt az egész albumot cask átfutottam 1x, a miss sarajevot ismertem a többi túl elvont volt számomra. Bono egyik kedvence a dal, most végre elnyomhatták élőben is. Az amerikai turné legnagyobb meglepetése volt a rajongók számára a Your Blue Room. Arról szól hogy a szex egyfajta beszélgetés, amikor a szeretődtől kérdezed, mit tegyek, bármi legyen is az.

Electrical Storm

Többször szóba került a fanok között, hogy játszhatnák már élőben is. Viszont én a nyers verziót jobban szeretem, a koncerten leadott a William Orbit féle változat volt, ill. ez lett a kislemezen is a hivatalos. A csilingelések elrontják az elején szerintem, de ízlések ugye... 
Tehát ez a szám mindent vitt. Aki ott volt Barcelonában, Milánóban, Göteborgban az nagyot szakított. Milánóban vazze lejátszák az összes fan hype számot, mert ugye ott biztos énekelni fogják a BBBB side dalokat is :D
Nekem toplistás dal a 2000-es évek U2-jából. Beírtam anno a keresőbe, h U2 és letöltöttem az első 10 számot, amit találtam, köztük volt de még nem hallottam előtte, hát nálam akkor ütötte a nagy korábbi himnuszokat is.
Többször is játszhatták volna, de keveset próbáltak  és nem jött össze, amennyire szerették volna.
Egy párról  szól, akik érzik, hogy odakint készülődik a vihar, amelyet a kapcsolatukban érezhető feszültséggel állítanak párhuzamba. De politikai feszültségre is rá lehet vezetni, főleg, hogy 9/11 után készült. Remek nyár esti szám, előtted a kép a tengerpartról és a nyár esti villámokról a horizonton


No, még voltak kedvencek köztük a Until The End Of The Wolrd, Stay, Desire amiket játszottak többször is. De ezeket sokat játszák, az Until egy kicsit vontatottab lett, a desire nagyon jól szólt

With a red guitar on fire

há há

No szavazzatok plíz

 

A bejegyzés trackback címe:

https://u2010.blog.hu/api/trackback/id/tr81515328

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása