<;

Még mielőtt írnék a nyári koncertélményeimről, előtte leírom, hogy milyen más szerzők dalai hangzottak el a koncert előtt a srácok előadásában, amik megragadtak a fejemben és muszáj volt koncert után rájuk keresnem. Szigorúan csak a 360' Tour zenéivel foglalkozom (kivétel 1db)

A tovább után a részletek

 Elsőként a The Empire of The Sun - Walking on a dream c. szerzemény fogott meg.

 

A második koncertem előtt is lement, remek felvezető szám, pozitív hangzásvilág, játékos dallamok és ének. Látszódótt, hogy a banda nagyon szeretett volna nagyon cool és friss előadók zenéit játszatni az "előadás" előtt, nem pedig Ramones vagy más 70-es évekbeli punk bandát nyomatni. Gúnyosan megjegyezhetném, hogy egy kis mr2 feeling is volt a repertoárban, de az igényesebbb fajtából. Meg is szereztem ezt a lemezt, különösebben nem fogott meg a többi szám, viszont ezt az egyet pár hétig még hallgattam... kellemes kis nóta na

A következő előadókat ismertem előtte is és öröm volt számomra, hogy hallhattam őket a  bandám fellépése előtt amolyan kedvcsináló képpen:
Kings of Leon, TV on The Radio, Muse...

Van egy pár annyira kúl banda, amiket nem is ismertem/ismerek, amik közben meg kurvára népszerűek:
MGMT, Yeah Yeah Yeahs, LCD Soundsystem, White Lies, M83, The Gossip

Van még itt 3, vagy 4? akiket még nem említettem ezeket még kiemelném:

  • La Roux: In For The Kill
    Őket a koncertek előtt csak pár héttel ismertem meg, azonnal kedvencekké váltak, elképesztően jó számaik vannak, sajnos ahol Én jártam a koncert előtt nem volt hallható a szerzemény. Zárójelben és kicsit elpirulva megjegyezve ekkor nagyobb kedvenceim voltak, mint a nagy U2 frisseségük és hát Elly kisugárzása miatt. A bulletproof klipje láttán egyből beleestem... :D
     
  • Muse: Starlight
    Muszáj őket megemlíteni, mivel az amerikai állomások állandó előzenekara, kár, hogy nem európába jöttek a Snow Patrol helyett... Ez a szám már összhangban van a színpadképpel is, mivel az meg egy nagy űrhajó/űrszemét.  Az album, amin ez a dal található kötelező mindenkinek hallgatásra! A videó egész friss, a turné texasi állomásán hangzott el:

     
  •  The Killers: Spaceman
    A Killers új lemezének egyik legjobb száma, az új albumuk is  fantasztikus lett, ők az egyik kedvenceim. Asszem nem kell ecsetelni, hogy Spaceman - Spacejunk között van-é összefüggés. Már közeledünk a végkifejlethez.
    Amúgy sem az előző sem ez a szám nem hangzott el gyenge memóriám szerint a konc előtt

 

 

GROUND CONTROL TO MAJOR TOM!
CAN YOU HEAR ME MAJOR TOM?

 A következő szám egyszerűen zseniális!!! Ez a szám minden koncert előtt elhangzott, valójában az intro felvezetése(képzavar), ekkor már mindenki felfokozott állapotban volt, mivel a színpadon is kezdett mocorogni valami(füstgép stb.) ez miatt fel sem tűnt ennek a számnak a nagysága és üzenete. Csak a jutúbon böngészve lettem figyelmes rá az intro címek alatt. Davidről már előtte is hallottam, de a Let's Dance-en kívül nem hallottam tőle még más számot előtte, na de ez!! :D
Kár, hogy a koncertek előtt nem ismertem, mert akkor még nagyobb élmény lett volna, mivel nem véletlenül játszák le pont a koncert kezdés előtt

  • David Bowie - Space Oddity


Eszméletlen, pszichedelikus, felemelő, közben melankolikus is. Egyszerre több érzés is kavarog az ember fejében hallgatás közben és ez az igazi ütős szám. Na itt a videó az eredeti változatról, bowie fan lettem az utóbbi 1-2 hétben mondhatom, nincs olyan nap hogy nem hallgatnám meg ezt a számot...

 

  •  Persze van még egy másik gyöngyszem, viszont ezt nem más előadó játssza felvételről :D mint a mi kedvenc zenészeink. Hogy miért magnóról? Hát nagyon egyszerű a válasz: mivel ekkor vonulnak be a stage-re. Nekem nagyon tetszik annak ellenére, hogy Érződik az Eno, Leonis hatás ezen a számon is, csakúgy mint a NLOTH esetében. Sebaj, jöjjön a Sons of Ascent Album!

 

Azért a végére is hagyok egy igazi különlegességet, Chorzówi koncerten ott voltam, na szóval így szólt ott élőben a Space Oddity/Kingdom/Breathe triász, elképesztő volt a közönség. A videón hallatszik, hogy többen is éneklik a Bowie számot(lucky you), meg bizonyítékul. Amikor meg elsötétül minden és megjelenik az óra a kingdom alatt, na azért a pillanatért éri meg létezni.


 

 A következő részben a kimaradt snippeteket és a közönség számára ismeretlen/váratlan dalokat mutatom be... folyt köv.

Lehet szavazni a legjobb számok közül:

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://u2010.blog.hu/api/trackback/id/tr211481328

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása