<;

Pride akkor és Most

Címkék: pride u2 fire unforgettable

2009.10.26. 14:37

Ma jelent meg hazánkban az Unforgettable Fire 25. évfordulója alkalmából készített "Remastered" lemez, aminek a legsikeresebb dalát a Pride-In the name of the love-ot  teszem be  1984-es és 2009-es kiadásban.

Ez az első bejegyzés a blogon! Fogadd szeretettel.

1984-es koncertfelvétel

2009-es felvétel:

Az elsők között volt ez a dal, amit tőlük hallottam, nagyon megfogott, sokáig nem tudatosult bennem, hogy ez U2. A sláger játszotta párszor. Jó ideig nem is hallgattam ezt az albumot, viszont mikor "megszereztem" akkor nem tudtam objektívan összehasonlítani a Pride-ot az albumon lévő többi számmal. Mindegyik számomra frissnek és újnak tűnt, így a 2-es számú nótát rendre átugortam a lejátszóm, mivel azt már betéve tudom, nem tud semmi izgalmasat nyújtani. Ugye minden koncerten leadják, szinte állandó a setlist-ben a helye(kivéve a mostani turné legutóbbi állomásait). De valahogy nem tudod kiverni a fejedből ezt a számot, és újra és újra bepróbálkozik nálad és meghallgatod és énekled, hogy "One man come in the name of love". Szóval ez egy igazi sláger. A Joshua Tree legjobbjai között van, régen volt, hogy a JT-n kerestem ezt a számot, annyira hasonlított azokra a dalokra. A Pride volt az, amit úgy emlegtnek, mint az első U2 himnuszt! Valóban ez az első klasszikus U2 himnusz, ekkora már nyilvánvalóvá vált, hogy fognak még hallani erről a bandáról!

A bejegyzés trackback címe:

https://u2010.blog.hu/api/trackback/id/tr431476291

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása