<;

Az én U22 setlistem

Címkék: setlist zooropa u22

2011.12.05. 12:12

 A U2.com-on indult pár hete a szavazás, hogy mit szeretnénk hallani a u22 cd-n, amihez számos extra is jár, pl egy 24 oldalas könyvecske is. Ennek apropóján elérkezettnek láttam az időt, hogy előfiezessek a u2.com-ra, mert ez végre egy jó kiadvány, és számos kedvezményt is kapni lehet a u2.com shopjában. Illetve az összes eddig megjelent nagylemezt és u2.com kiadványt meg lehet hallgatni elég jó minőségben, szóval nem bántam meg eddig, hogy beregeltem. Látható, hogy 23 dal van felsorolv, a szavazásnál lehetőségként ott volt +1 dalt beírni, én a Breathe-t választottam.

És most lássuk az én tetszőleges koncert setlistemet a 360 tour-hoz, lesz benne pár ritkaság, csak szólok, hogy kihagytam egy olyan "alapdalt", ami a legtöbb ember szerint kötelező program minden koncerthez, majd alul elmagyarázom nekem miért nem, nos akkor:

1. Beautiful Day
2. Even Better Than The Real Thing
3. No Line On The Horizon
4. Magnificent
5. Get On Your Boots
6. Stuck In a Moment
7. In a Little While
8. Until The End of The World
9. One Tree Hill
10. Unknown Caller
11. Miss Sarajevo
12. Zooropa
13. Vertigo
14. The Unforgettable Fire
15. I'll Go Crazy
16. Your Blue Room
17. Breathe

Encores:
18. Ultraviolet
19. With Or Without You

Encore 2.
20.Hold Me, Thrill Me, Kiss me, Kill Me
21. Moment of Surrender
22. Out Of Control

"what do you think about? where is my mind? do you still love me?  what are you afraid of? who knows? why is it so hard to believe? what's going on? what the fuck? is there a limit? will you able to trust me again? why me? is history bound to repeat itself? is there something i should know? what time is it in the world? what do you want?"


Mely albumok adják a legtöbb dalt?

NLOTH: 7
ATYCLB: 3
Achtung: 3
Passengers: 2
Joshua: 2
HTDAAB: 1
Unforgettable: 1
Boy: 1
Zooropa: 1

ÉS ami kimaradt az a 'streets', a koncerteken kívülállónak érzem magam amikor felcsendülnek a riffjei. Nincs rá pontos magyarázat, annyira steril, hogy számomra nem ad akkora pluszt mint egyeseknek.

Látható, hogy én új lemez párti vagyok a 7 No Line számmal. Idővel összeforrtak ezek a dalok, és jó volt hallani őket élőben, meg hát elvileg róluk szólt a turné.
Zooropának helye volt, az elővett Unforgettable fire-nek is, a With Or Without you-t a koncerten szerettem meg, a Vertigo és a 3 achtung szám kihagyhatatlan, a One Tree Hill pedig igazi csemege és egy jó sláger

A jelenlegi hivatalos állás a u2.com-ról a tovább után
 

 

Bad

Where the streets have no name

Magnificent

Ultra violet

One

Even better than the real thing

With or without you

Beautiful day

Unfogettable fire

Moment of surrender

City of blinding lights

All i want is you

I still havent found

Until the end of the world

One tree hill

Walk on

The fly

Elevation

Stay

Zooropa

Out of control

 no line ont he horizon

 


 

A bejegyzés trackback címe:

https://u2010.blog.hu/api/trackback/id/tr723438700

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása