<;

Is the end?

Címkék: koncert videó bécs u2 turné

2010.09.01. 13:25

Vienna Calling. Üvöltöttük a kocsiban. Új koncert új team, új autó, minden új és totally different volt. Ez volt a 360 degrees tour 4. állomása számomra. És egyben a végállomást is ez a koncert jelenti. Ez nem jelenti azt, hogy nem fogok több U2 koncertre menni, de amit ebből  turnéból ki lehetett hozni azt teljes mértékben megcsináltam. Még lehet, hogy kinyílik egy kiskapu München irányába, de már annyira minuszban vagyok, hogy lassan Én fogok tárgyalni az IMF-el Viktor bá helyett. A hangulatról, háttérinfókról egy összeszedettebb post-ban fogok szólni. És nem tudom meddig ígérgetem még, de lesz Katowice és Zágráb is.
Torino-ról még mindig nem tudok nyilatkozni, arról nem lehet ódákat zengeni, mert annyira very first és más hangulat lengte körbe, mint a "mezei" turné állomásokat. Amikor LA-ből jött emberekkel összenézel, beszélgetsz és tudjátok, hogy ugyanaz a mozgatórugója mindkettőtök lelkének. Na az nagy pillanat volt.
Képeket most nem tudok feltölteni, mert éppen a koncert videókat rakom fel utubra.

https://www.youtube.com/user/adamkobra

Folyamatosan fog frissülni, még van 2 videó per moment amit nem töltöttem fel. Az Until-t már 2x próbáltam, de eddig nem akarja az igazat.

Teljes útibeszámoló, háttérinfó holnap délután várható. Addig viszontlátásra
Érdemes megnézni a várható setlist bejegyzést, 2 hibán kívül sikeresen meg lett tippelve a koncertprogram. Megveregthetem a vállamat :P

A bejegyzés trackback címe:

https://u2010.blog.hu/api/trackback/id/tr662264253

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása